می شنوی ؟ دیگر صدای نفسم نمی آید به دار کشیده مرا بغض نبودنت !

نمیدونم الان باید بخندم؟گریه کنم.. حس وحالم دست خودم نیست

حامدم من از امام رضا خواستمت امروز ولی وقتی فهمیدم لحظه تحویل  سال کنارم نیستی ..

حسابی دلم گرفت چون داره بارون میباره ...

حامد من همون عاشقم همون دیونه که وقتی میبنتت دست وپاشو گم میکنه..

من همونم فقط هرسال قدم بلند تر میشه،لباسام عوض میشه ولی..

تو همونی تو همون تنهادلیل زندگیمی تو همونی که من شبا با عکساش خوابم میبره..

تنها دلیل زندگیم هرکاری کردم هرچیزی گفتم واسه تو بوده...

خدایا التماست میکنم خدایا امسال مهر منو به دلش بنداز..

اگه حامدم بره من دیگه نمیتونم..خدایا نمیتونم...



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت13:37---29 ارديبهشت 1393
منم مثل تو از یکی خوشم میاد البته نه دیگه تا این حد

هر وقت میبینمش خیلی بیتابش میشم برای همین یه خط مخفی خریدم ووقتی دلم براش تنگ شد یا دیدمش با اون خط باهاش در ارتباطم البته خود اونم نمیدونم

اگه میتونی تو هم اینکارو بکن بهت ارامش میده
پاسخ:اخه چون تو فامیلمونه میترسم


الناز
ساعت14:18---5 فروردين 1393
سلام عزيزم
من و فائزه جون مسابقه ي هفت سين برگزاركرديم...ازت دعوت ميكنم كه بياي به وبمون و اوني رو كه خوشگلتره انتخاب كني....ممنون ميشم اگه بياي


هدی
ساعت18:47---17 آذر 1392
گلم سلام.وبلاگت عالیه به نظرم خودتو زیاد درگیرش نکن.

ahoora
ساعت12:41---26 مهر 1392
سلام عزیزم. وب ذیبایی داری ولی زیاد از حد عاشقی!!!!!!بیخیال وقتی باهات نیست ولش کن بابا!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392 ا 13:56 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.